PREMIUM PAJKICE: 40% POPUST NA DRUGI KOS

NAVODILA ZA UPORABO PAMETNIH UR

Cenjene stranke!

Spodaj smo za vas pripravili enostaven vodič, ki vam bo pomagal: kako napolniti uro, kako jo povezati s telefonom in jo uporabljati. Priložene so tudi slike za še lažje razumevanje. Navodila so napisana za več različnih ur. Izberite navodila za tisto uro, ki ste jo naročili.

Vljudno vas prosimo, da natančno in v celoti sledite navodilom. V kolikor bi imeli težave s kakršnokoli zgoraj navedeno zadevo nas kontaktirajte preko e-maila: info@siestabrand.si, kjer vam bomo z veseljem priskočili na pomoč in rešili vašo zadevo, kot smo jo pri vsaki stranki doslej, saj ste, cenjene stranke, vedno na prvem mestu.

Hvala za razumevanje.

NAVODILA ZA POLNJENJE PAMETNIH UR 

1. V škatli imate priložen magnetični polnilec za najbolj enostavno polnjenje.
2. Enostavno ga položite na hrbtno stran ure in pričnite s polnjenjem.
3. Ko se ura prične polniti, se mora na uri prikazati znak za polnjenje.
4. V primeru, da se ura ne polni je mogoče slab stik z adapterjem v vtičnici. Pritisnite ga močneje v vtičnico in poskusite še enkrat, da tako ustvarite
močnejši stik.
5. Pred prvo uporabo dobro napolni baterijo (vsaj 3 ure, najbolje čez noč.)

NAVODILA ZA POVEZAVO PAMETNIH UR S TELEFONOM – S20, M37, F20, F19, S23

1. Na pametni telefon si naložite aplikacijo Da Fit iz Trgovine Play (Android) ali iz App Store (IOS-iPhone) – klikni NAMESTI.
2. Prižgite aplikacijo Da Fit in ji dovolite dostop do vseh podatkov, ki jih zahteva od vas.
3. Za merjenje oz. točnost podatkov izpolnite vaše osebne podatke, katere zahteva (spol, višina, teža …) in že ste v aplikaciji.
4. Nato izberite na dnu zaslona, sliko v sredini (narisana ura).
5. Zgoraj desno se vam pojavi polje z napisom: ADD A DEVICE. Nanj morate klikniti in izberete sliko, ki prikazuje vašo uro.
6. Za tem se vam prikaže napis: CONNECTED kar pomeni, da ste uro uspešno povezali. Takrat se vam na uri sinhronizira čas in datum

NAVODILA ZA POVEZAVO PAMETNIH UR S TELEFONOM – T88, W33

*NA URI W33 morate v začetku v nastavitvah (SETTINGS) izbrati bluetooth nastavitve (BLUETOOTH SETTINGS) in dati bluetooth na ON, če še ni, da bosta lahko telefon in aplikacija zaznala uro. Za bluetooth klice, pa morate uro W33 še dodatno povezati direktno preko bluetooth – piše povezano za klice.

1.  Na pametni telefon si naložite aplikacijo FunDo iz Trgovine Play (Android) ali iz App Store (IOS-iPhone) – klikni NAMESTI.                                                      2. Prižgite aplikacijo FunDo in ji dovolite dostop do vseh podatkov, ki jih zahteva od vas.
3. Za merjenje oz. točnost podatkov izpolnite vaše osebne podatke, katere zahteva (spol, višina, teža …) in že ste v aplikaciji.
4. Nato izberite na dnu zaslona napis MORE.
5. Na vrhu se vam pojavi: +ADD DEVICE. Nanj morate klikniti in nato izberete uro.                                                                                                                            6. Za tem se vam prikaže napis: CONNECTED kar pomeni, da ste uro uspešno povezali. Takrat se vam na uri sinhronizira čas in datum.

NAVODILA ZA POVEZAVO PAMETNIH UR S TELEFONOM – S6

1.  Na pametni telefon si naložite aplikacijo Qwatch iz Trgovine Play (Android) ali iz App Store (IOS-iPhone) – klikni NAMESTI.                                                    2. Prižgite aplikacijo Qwatch in ji dovolite dostop do vseh podatkov, ki jih zahteva od vas.
3. Za merjenje oz. točnost podatkov izpolnite vaše osebne podatke, katere zahteva (spol, višina, teža …) in že ste v aplikaciji.
4. Nato izberite na dnu zaslona napis DEVICE.
5. Na vrhu se vam pojavi: DEVICE BINDING. Nanj morate klikniti in nato izberete uro.                                                                                                                         6. Za tem se vam prikaže napis: CONNECTED kar pomeni, da ste uro uspešno povezali. Takrat se vam na uri sinhronizira čas in datum.

NAVODILA ZA POVEZAVO PAMETNIH UR S TELEFONOM – F80

1.  Na pametni telefon si naložite aplikacijo SmartHealth iz Trgovine Play (Android) ali iz App Store (IOS-iPhone) – klikni NAMESTI.                                              2. Prižgite aplikacijo SmartHealth in ji dovolite dostop do vseh podatkov, ki jih zahteva od vas.

3. Za merjenje oz. točnost podatkov izpolnite vaše osebne podatke, katere zahteva (spol, višina, teža …) in že ste v aplikaciji.

4. Nato izberite na dnu zaslona napis SETTINGS.
5. Na vrhu se vam pojavi: DEVICE STATUS. Nanj morate klikniti in nato izberete uro.                                                                                                                        6. Za tem se vam prikaže napis: CONNECTED kar pomeni, da ste uro uspešno povezali. Takrat se vam na uri sinhronizira čas in datum.

NAVODILA ZA POVEZAVO PAMETNE URE S TELEFONOM – S90

1. Na pametni telefon si naložite aplikacijo FitcloudPro iz Trgovine Play (Android) ali iz App Store (IOS-iPhone) – klikni NAMESTI.
2. Prižgite aplikacijo FitcloudPro in ji dovolite dostop do vseh podatkov, ki jih zahteva od vas.
3. Za merjenje oz. točnost podatkov izpolnite vaše osebne podatke, katere zahteva (spol, višina, teža …) in že ste v aplikaciji.
4. Nato kliknete +Add Device in izberete vašo napravo.
5. Za tem se vam prikaže napis: CONNECTED kar pomeni, da ste uro uspešno povezali. Takrat se vam na uri sinhronizira čas in datum

NAVODILA ZA POVEZAVO PAMETNE URE S TELEFONOM – S31

1. Na pametni telefon si naložite aplikacijo F Fit iz Trgovine Play (Android) ali iz App Store (IOS-iPhone) – klikni NAMESTI.
2. Prižgite aplikacijo F Fit in ji dovolite dostop do vseh podatkov, ki jih zahteva od vas.
3. Za merjenje oz. točnost podatkov izpolnite vaše osebne podatke, katere zahteva (spol, višina, teža …) in že ste v aplikaciji.
4. Nato kliknete + Click to add your device in izberete vašo napravo.
5. Za tem se vam prikaže napis: CONNECTED kar pomeni, da ste uro uspešno povezali. Takrat se vam na uri sinhronizira čas in datum

*OPOZORILO: Aplikaciji morate vse podatke, ki jih zahteva za svojo delovanje omogočiti, drugače povezava ne bo uspešna.

*OPOZORILO: Nujno mora aplikacija delovati v ozadju, drugače povezava ne bo delovala.

POMOČ – KAJ NAJ STORIM, ČE SE MOJA URA NE POVEŽE S TELEFONOM?

*ZELO POMEMBNO! –> URO JE POTREBNO ODSTRANITI IZ ZAZNANIH NAPRAV V BLUETOOTH NASTAVITVAH (NA TELEFONU). TO JE KLJUČNEGA
POMENA! Nato ponoviti spodaj napisani postopek povezave ure s telefonom …

1. Ura mora biti s telefonom povezana samo preko aplikacije in ne direktno preko bluetooth.
2. Nujno je potrebno aplikaciji omogočiti delovanje v ozadju, v nasprotnem primeru, ne bo delovala. To nastavitev preverite v nastavitvah telefona.
3. Ko se aplikacija prižge vas vpraša za različna dovoljenja, dovolite ji vse kar vas vpraša (dostop do stikov, lokacije itd.) drugače ura LAHKO ne bo
delovala.
4. Na telefonu v Bluetooth nastavitvah poiščite vašo napravo oz. uro, ter kliknite nanjo. Nato pritisnite PREKLIČI SEZNANITEV/POZABI
NAPRAVO/ODSTRANI NAPRAVO – napis je lahko drugačen na različnih telefonih à ko to naredite, ponovite zgoraj napisani postopek za POVEZAVO
TELEFONA Z VAŠO URO.
5. V primeru, da se še vedno ne poveže uspešno, preverite naslednje: da imate posodobljen sistem telefona in aplikacije. Pred ponovnim poskusom
povezave “resetirajte” vaš telefon in uro ter ODSTRANITE URO IZ ZAZNANIH POVEZAV V TELEFONU BLUETOOTHA, nato ponovno naložite aplikacijo
in zopet ponovite postopek kot je opisan zgoraj, torej POVEZATI TELEFON Z VAŠO URO.